Palun uuenda oma veebilehitseja

Näib, et teie brauserit enam ei toetata. Turvalise ja parema sirvimiskogemuse saamiseks värskendage oma brauserit.


Palun, kasutage ühte neist brauseritest:

SmartpostSmartpost

Kuidas pakki tagastada?


Kui soovid pakki tagastada, siis tutvu palun pakkide tagastamise tingimustega paki saatnud e-poe kodulehel. Vajadusel võta e-poega ühendust tagastustingimuste täpsustamiseks.

NB! Jälgi kindlasti paki tagastamise tähtaega!

KUI OLED SAANUD PAKI, MILLE SEES ON TAGASTAMISE PAKIKAART

Paki tagastamine Smartposti pakiautomaadi kaudu

  • Pakiautomaadi kaudu saad tagastada nii pakke, mis on saabunud pakiautomaadi kaudu, kui neid, mis on kohale toimetatud kulleriga ja mahuvad mõõtude poolest pakiautomaati.
  • Leia tagastuse pakikaardilt oma saadetise number (triipkood*).
  • Mine iseteeninduse lehele my.smartpost.ee ja vali vasakult menüüst “Tagastus”.
  • Järgi paki tagastamiseks iseteeninduse antud samme.
  • Pakiautomaadi juures vali ekraanilt saatmisviisiks „Paki saatmine“ → „Uksekoodiga saatmine“.

NB! Kui sa ei leia omale sobiliku asukohaga pakiautomaati, siis telli palun kullerteenus oma kodusele aadressile, täites pakitagastusvorm.

*vähemalt 9-kohaline tähtede ja numbrite kombinatsioon, mis ei sisalda sulge, punkte jm kirjavahemärke. Kui need esinevad näiteks pakikaardil, siis iseteeninduses tuleb pakikood sisestada ilma nende märkideta.


Paki tagastamine kulleriga

  • Kullerteenust saad kasutada siis
    – kui tagastatav pakk on kohale toimetatud kulleriga või
    – kui tagastatav pakk ei mahu mõõtude poolest pakiautomaati
  • Kulleri tellimiseks täida palun pakitagastusvorm.


Paki tagastamine Smartposti pakipunktist

Pakipunktides saad tagastada rahvusvahelisi pakke, mis on saabunud nii pakipunkti või pakiautomaati, kui ka pakke mis on kohale toimetatud kulleriga ja mahuvad mõõtude poolest pakiautomaati.

Rahvusvahelise paki tunned ära tagastuse pakikaardil oleva teenuse nime järgi:

  • DHL Return Connect,
  • GLS ShopReturnService,
  • Parcel Connect Return,
  • Postal Parcel Batics Return

Pakenda tagastatavad tooted ning sildista tagastatav pakk ning vii see seejärel sobivasse pakipunkti. Sobiva pakipunkti asukoha leiad siit.


KUI PAKIGA EI OLE KAASAS TAGASTAMISE PAKIKAARTI

  1. Kui pakikaardil on kirjas „Weltpaket“ või „Paket International“, palun pöördu paki tagastamiseks kohalikku postkontorisse.
  2. Eesti e-poest pakki saades saab pakki mugavalt tagastada juhul kui paki saatjal (e-poel) on aktiveeritud tagastusteenus:
    a. Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti.
    Kui soovid pakki tagastada valgest pakiautomaadist, siis vormista tagastus my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
    b. Kui pakk saabus  valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis mine tagastuse vormistamiseks iseteeninduskeskkonda my.smartpost.ee -> „Tagastus“, sisestades pakikoodi (triipkoodi) ja valides tagastamiseks Sulle sobiva pakiautomaadi.
  3. Ülejäänud juhtudel palun võta ühendust saatjaga (näiteks veebipoe klienditeenindus) ja palu saata endale e-posti teel tagastuse pakikaart. Seejärel järgi ülalkirjeldatud tagastamise protseduuri (vt „Paki tagastamine Smartposti pakiautomaadi kaudu“)


NÕUANDED TAGASTUSEKS: 

Pakendamine
Palun paki tagastatav kaup hoolikalt, kasutades vajadusel täiendavat sisepakendit. Välispakend peab olema valmistatud vastupidavast ja tugevast materjalist. Palun sulge pakk hoolikalt, eriti kui pakendi sisu on raske. Üksikasjalikud pakendamise juhised leiad siit.

Paki märgistamine
Eemalda algne pakikaart ja kinnita tagastuse pakikaart välispakendile nii, et see jääks pakendi ühele küljele. Kui algset pakikaarti ei ole võimalik eemaldada, kata see täies ulatuses tagastuse pakikaardiga, mis kinnita korralikult. Tagastuse pakikaart peab kindlasti katma ära algse pakikaardi triipkoodi nii, et see pole nähtav.