Palun uuenda oma veebilehitseja

Näib, et teie brauserit enam ei toetata. Turvalise ja parema sirvimiskogemuse saamiseks värskendage oma brauserit.


Palun, kasutage ühte neist brauseritest:

SmartpostSmartpost

Kuidas saan paki kätte, kui mind kodus ei ole?

Info ja abi
Kuidas saan paki kätte, kui mind kodus ei ole?
Kategooria: Kuller

Kuller helistab kliendile enne aadressile minekut. Isegi kui kuller ei saa paki saajaga telefoni teel ühendust, käib ta aadressil ära.

Kui kuller saab paki saajaga ühendust, toimetatakse järgnevalt:

  • lepitakse kokku uus aeg ja aadress, transport teostatakse esimesel võimalusel, enamasti järgmisel päeval
  • lepitakse kokku paki suunamine mõnda lähedalasuvasse pakiautomaati
  • kokkuleppel paki saajaga, suunatakse pakk tagasi Smartposti terminali ja kliendil on võimalus oma pakile järele tulla aadressile: Jälgimäe tee 13 (B-hoone), 76406, Tänassilma küla, Saku vald, Harjumaa

Kui kuller ei saa paki saajaga ühendust, toimetatakse järgnevalt:

  • Pakk toimetatakse tagasi Smartposti terminali (Jälgimäe tee 13, B-hoone) ja jäetakse ootele. Smartposti klienditeenindus püüab kliendiga uuesti ühendust võtta, väga teretulnud on, kui klient ka ise Smartpostiga ühendust võtab. Peale ühenduse saamist lepitakse kokku, kas klient soovib pakile ise järele tulla või saadetakse pakk kulleriga soovitud aadressile/pakiautomaati.