Palun uuenda oma veebilehitseja

Näib, et teie brauserit enam ei toetata. Turvalise ja parema sirvimiskogemuse saamiseks värskendage oma brauserit.


Palun, kasutage ühte neist brauseritest:

SmartpostSmartpost

Parcel Connect teenusetingimused (Eesti, Läti, Leedu, Soome) kuni 07.07.2024

Info ja abi
Parcel Connect teenusetingimused (Eesti, Läti, Leedu, Soome) kuni 07.07.2024
Kategooria: Lepingud & tingimused

Parcel Connect pakiautomaadi paki lubatud kaal ja mõõtmed

Min kaal 100 gMax kaal 35 kg
Min pikkus 15 cmMax pikkus 60 cm
Min laius 15 cmMax laius 36 cm
Min kõrgus 1 cmMax kõrgus 60 cm

Parcel Connect kullerteenuse paki lubatud kaal ja mõõtmed

Min kaal 100 gMax kaal 35 kg
Min pikkus 15 cmMax pikkus 120 cm
Min laius 15 cmMax laius 60 cm
Min kõrgus 1 cmMax kõrgus 60 cm

Tellimuste vormistamine

Tellimused tuleb vormistada iseteeninduskeskkonnas SmartShip, valides teenuseks Posti – Parcel Connect Baltics. Tagastustellimuste vormistamisel tuleb valida teenuseks Posti – Parcel Return Connect.  

Lisaks võimaldab Itella tellimuste esitamist ka automaatse andmevahetuse teel.


Pakkide üleandmine Itellale

Pakkide üleandmiseks on 3 erinevat võimalust:

Pakiautomaat: Pakid on võimalik üle anda Eesti sinistest pakiautomaatidest personaalse uksekoodi alusel.  

Kuller: Esitades tellimusi iseteeninduskeskkonnas SmartShip, tuleb kulleriga korjeks aktiveerida valik „Telli pealekorje“.

Pealekorje tellimiseks e-kirja teel tuleb saata vastavasisuline tellimus aadressile kuller@itella.com, märkides pealkirjaks „Parcel Connect korje.“

Tellimuses tuleb välja tuua ettevõtte nimi, täpne aadress, telefoni number, pakkide eeldatav kogus ning eelistatud pealekorje ajavahemik, mis peab olema vähemalt 2 tundi.

Itella teostab korjeid E–R. Tellimuse esitamise aeg sama päeva korjeks Tallinnast ja Tallinna lähiümbrusest (~10 km) on hiljemalt kell 12.00. Hiljem saabunud tellimuste korjed ning korjed väljaspool Tallinnat või selle lähiümbrust toimuvad järgneval tööpäeval või võimalusel tellimuse esitamise päeval (tööpäeval). 

Kauba toomine Itella terminali: Jälgimäe tee 13 B, Tänassilma küla, 76406 Saku vald, Harjumaa (laadimisava nr 61B, haagisega/tagaluukautoga laadimisavad nr 63 – 64) E–R kell 09.00 – 17.00.  


Kohaletoimetamine

Parcel Connect saadetised toimetatakse pakiautomaati, pakipunkti või kulleriga aadressile. Kui tellimuses pole konkreetset pakiautomaati või pakipunkti märgitud, tarnitakse saadetis lähimasse sihtkohta.

Kui saadetis jõuab pakiautomaati või pakipunkti, väljastatakse saajale teavitus e-kirja ja SMSi teel.

Pakk, mida ei ole ettenähtud aja jooksul saaja poolt vastu võetud või mille tarne on ebaõnnestunud, tagastatakse tellimuses märgitud saatja aadressile. Tagastatud pakkide eest esitatakse veoarve transpordi tellijale.  

Paki hoiuaeg on 7 päeva alates esimese teavituse saamisest.


Tagastamine

Saadetist on võimalik tagastada, kasutades selleks pakiga kaasa pandud tagastuspakikaarti või pöördudes saatja poole, kes saab tagastuspakikaardi paki saajale edastada.

Saadetise tagastamiseks tuleb kasutada teenust Parcel Return Connect.

Pakki on võimalik tagastada pakiautomaadist või pakipunktist. Pakitagastus on vaja eelnevalt registreerida. Täpsema info leiate siit:


Lisateenused

LisateenusedTeenuse kirjeldus
Tarne kojuTarne koju on lisateenus, kus saadetis viiakse kliendi ukseni. Teenus hõlmab ühte kohaletoimetamise katset.
Maksja ja saatja erinevadMaksja peab omama Posti või Itella kliendinumbrit.
Ülemõõduline pakkAntud lisateenus võimaldab saata ülemõõdulist pakki, mille maksimaalsed mõõtmed on 200 x 120 x 80 cm ning vööümbermõõt kuni 360 cm (vööümbermõõt = pikim külg + 2 x laius + 2 x kõrgus).
Lunamakse teenusSaaja tasub saadetises oleva kauba eest kauba kättesaamisel makselingi abil. Saatja tasub lunasaadetise saatekulu ja lunatasu lisateenuse eest. Itella kannab lunasumma üle saatja poolt määratud arvelduskontole.


Sihtriigid ja tarneaeg

SihtriikEeldatav tarneaeg tööpäevades (E-R)
Eesti*1 – 2  
Läti1 – 3  
Leedu1 – 3  
Soome**2 – 5  

* Kogu Eesti, v.a. väikesaared
** Kogu Soome v.a Ahvenamaa (22xxx)

Lisaküsimuste korral ja tellimuste tühistamiseks palume pöörduda klienditeeninduse poole aadressil ariklient@smartpost.ee


Tingimused

Itella Estonia OÜ poolt kohalduvate üld- ja tarnetingimustega, keelatud saadetiste, Itella vastutuse ning muu infoga saate tutvuda siin.

Pakendamise tingimustega on võimalik tutvuda siin

Itella Estonia OÜ-lt teenuse tellimisel kinnitate, et olete tingimustega tutvunud ning kohustute neid täitma.

Itella Estonia OÜ-l on õigus hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse ja konkurentsivõimelisuse tagamise eesmärgil, teavitades sellest klienti vähemalt 30 (kolmkümmend) kalendripäeva ette.