Smartposti teenus on Eesti elanike üks lemmikuid
Värskest Kantar Emori uuringust selgub, et Eesti elanikud soovitavad Smartposti teenust julge südamega oma sõpradele ja tuttavatele. Aastaga tõusis Smartpost 7. kohalt 5.
NPS soovitusindeksi uuring kaardistab, kuivõrd soovitaksid inimesed erinevaid ettevõtteid, mille teenindusega nad on viimasel ajal kokku puutunud, oma sõpradele ja tuttavatele. Eesti kõige enim soovitatud ettevõtted on veel ka kino Artis, tankla Jetoil, bussifirma Lux Express ja raamatupood Rahva Raamat.
Uuringu kohaselt soovitavad Smartpost Itella teenuseid 58% teenuse kasutajatest, 30% suhtub teenusesse neutraalselt ning ainult 12% teenust ei soovitaks. Uuringust tuli välja, et Smartposti soovitavad enim nii kõrgema, keskmise kui ka madalama sissetulekuga inimesed.
Möödunud aastal oli Smartpost 7. kohal, seega on tõusnud aastaga koguni 2 koha võrra. Smartposti soovitusindeks oli 47, DPD-l 36 ja Omnival 35. DPD positsioneerus tänavu 16. ja Omniva 18. kohale. Oma valdkonna number üks on Smartpost Kantar Emori uuringu põhjal olnud juba aastaid.
Smartposti iseteeninduse veebileht my.smartpost.ee sai oma valdkonna veebiteenuste kategoorias kolmanda koha. Parimateks peetakse Cargobusi veebilehe ja iseteeninduskeskkonda. Neljanda koha väärisliseks hinnati Smartposti veebileht itella.ee.
Kliendid rõhutasid Smartposti teenuse juures kõige enam teenuse kiirust, palju toodi välja ka usaldusväärsust, kasutusmugavust, head kvaliteeti ning loomulikult ka ilmastikukindlust.
Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi NPS (net promoter score) uuring mõõdab reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut. Uuringus mõõdeti sel aastal 68 ettevõtet. Kantar Emor viis uuringu läbi veebis perioodil 28.02.–14.03.2024 ja selles osales 2116 Eesti elanikku vanuses 15–74 eluaastat.
Kantar Emori uuringuekspert Kaisa Esko sõnul hindavad inimesed tasakaalu hea hinna ja pakutava kvaliteedi vahel.
NPS-uuringu tulemused näidavad, et Smartpost suudab seda oma klientidele pakkuda. Smartposti saavutus jõuda top 5 on seda märkimisväärsem, et tegemist ei ole meelelahutusvaldkonna esindajaga ning suudetakse tempot hoida selliste ettevõtetega nagu kinod ja raamatupoed. See näitab, et pakkide kohale toimetamine on teenus, mis toob inimestele palju positiivseid emotsioone.
Lisainfo Kantar Emori lehel.
Veel uudiseid
-
Kes ostab jõulukingid varakult ja kes viimasel hetkel?
Smartposti poolt läbi viidud uuring heidab pilgu Eesti elanike ostuharjumustele…
Loe edasi -
Kütuse lisatasu detsembris 2024
Perioodil 01.-31.12.2024 on kütuse lisatasud järgmised: Täpsem info kütuse lisatasu…
Loe edasi -
Sulgesime Kuressaare Wow Keskuse pakiautomaadi
Seoses Kuressaare Wow Keskuse sulgemisega olime kahjuks sunnitud sulgema ka…
Loe edasi -
Aastalõpu teenindusajad
Palun planeerige oma aastalõpu saadetised aegsalt, kuna jõulude ja aastavahetuse…
Loe edasi