Sõbrapäev kasvatab pakimahtu

Sõbrapäeva nädalal on e-kaubanduse eelistamine järjest populaarsem, aga eriti märgatav on muudatus eraklientide saadetavate pakkide mahtudes. Aasta tagasi saatsid erakliendid päev enne sõbrapäeva pakke tavapärasest 62% rohkem. Ka tänavu nähakse sarnast tarbija kasutusaktiivsust, teatas Smartpost Itella. 

Kui tavapärasest suurem pakiautomaatide kasutamine tõuseb esile novembrikuu suurte allahindluste ja jõulukuu puhul, on viimaste aastate jooksul on avaldanud pakiautomaatide kasutamisele märkimisväärselt mõju ka sõbrapäev.

„Möödunud aastal saatsid erakliendid sõbrapäeva nädalal 32% rohkem pakke kui nädal varem. Veel päev enne 14. veebruari oli mahtude kasv 62% suurem kui kuus keskmiselt,“ tõi Baltikumi turunduse- ja kliendikogemuse juht Annika Parm välja statistika ja lisas, et inimesed peavad enda lähedasi selle päeva puhul aina rohkem kingitusega meeles ning kui ei ole võimalik pakki isiklikult üle anda, kasutataksegi tänapäevaseid mugavaid logistilisi lahendusi. 

Rääkides e-poodidest tehtavatest tellimustest, kasvab Smartpost Itella esindaja sõnul just erinevate ilu- ja kosmeetikatoodete ostmine enne sõbrapäeva märkimisväärselt. „Kindlasti tasub selliste toodete puhul aga jälgida õuetemperatuuri, sest külmakraadid ei sobi vett sisaldavatele ilutoodetele: külmudes võib vesi eralduda teistest koostisainetest ning toote konsistents seetõttu muutuda. Alati ei ole peale toote üles sulamist muutused silmaga näha, kuid tootja poolt lubatud omadusi ei pruugi sellisel ilutootel paraku enam olla. Eriti õrnad on loodustooted,“ selgitas Parm. 


Veel uudiseid