Smartpostil pakimahud laes
Kaubanduskeskuste sulgemine ja e-kaubanduse pidev kasv on viinud pakiveomahud Eestis uute rekorditeni. Smartpost Itella töötab täisvõimsusel, et kõik pakid õigeaegselt kohale toimetada. Kiiremaks tarneks palub ettevõte klientidel oma pakile esimesel võimalusel järele minna.
Alates 8. märtsist on Smartposti pakiveomaht järk-järgult tõusnud ning praegu tellitakse pakke rohkem kui jõulude ajal, mis on pakiäris tipphooaeg. „Hetkel töötame täisvõimsusel ja tarneraskusi ei ole tekkinud, kuna oleme valmistunud aegsasti uuteks piiranguteks ning pakiveomahu kasvuks. Sujuva pakitarne tagamiseks palume kõikidel klientidel oma pakkidele esimesel võimalusel järele minna, et kõik tellitud pakid jõuaksid klientideni õigeaegselt,“ sõnas Itella pakiveo äriüksuse juht Rauno Parras. Pakiautomaate täidetakse mitu korda päevas ja mida kiiremini kliendid oma pakkidele järele tulevad, seda kiiremini saab tühjaksjäänud kappi asetada järgmise kliendi paki.
Parras rõhutas, et rõõm on näha, et Eesti elanikud on e-poodlemise hästi omaks võtnud ning peavad piirangutest kenasti kinni. „Kindlasti julgustame tegema kõiki sisseoste e-kaubanduses, et üheskoos vähendada koroonaviirusesse nakatumise ohtu ning et saaksime kiiremini piirangutevaba elu juurde naasta. Samas palume mõista, et nii e-poodidel kui ka kullerfirmadel on hetkel väga suur koormus, mistõttu palume võimalusel oste mitte viimasele minutile jätta,“ selgitas Parras.
Kiirema pakiveo tagamiseks soovitab ettevõte määrata Smartposti iseteeninduses my.smartpost.ee eelistatud pakiautomaadid paki vastuvõtmisel ehk kui lähim pakiautomaat on parasjagu täis, siis suunatakse pakk järgmisesse soovitud pakiautomaati. Samuti peab hoolikalt järgima paki pakendamise ja saatmise juhiseid ehk pakk oleks varustatud saaja ja saatja nimede ning mõlema mobiiltelefonide numbritega. Juhistega saab lähemalt tutvuda nii Smartposti iseteeninduses kui ka kodulehel.
Itella pakiveo äriüksuse juht rõhutas, et Smartposti pakiautomaadid on jätkuvalt avatud nii kaubanduskeskustes kui toidupoodide juures, kuigi kaubanduskeskustes asuvad kauplused on valdavalt suletud. „Nakkusohu minimeerimiseks kasutame jätkuvalt erinevaid turvameetmeid nii pakkide kullerveol kui pakiautomaatide kasutamisel. Kõik meie töötajad desinfitseerivad regulaarselt käsi enne ja pärast pakkidega kokkupuudet, kullerid kannavad maske ja samuti oleme tihendanud pakiautomaatide puhastusgraafikuid,“ sõnas Parras. Samuti on kaubanduskeskuste sissepääsude juures olemas desinfitseerijad, millega iga klient saab käed enne ja pärast pakitoiminguid puhastada.
Veel uudiseid
-
Smartpost Itella läheb üle kaubamärgile SmartPosti
Smartpost Itella, mis kuulub Soome Posti gruppi, võtab 2025. aasta…
Loe edasi -
Sõbra ja Aardla pakiautomaadi kolimine
26.-28.08 toimub Tartu Aardla Selveri pakiautomaadi kolimine suuremale pinnale ning…
Loe edasi -
Lõpetame paberkirjade saatmise tarnekatsete kohta
Alates 22.08.2024 ei saada Smartpost enam kulleriringi ebaõnnestunud tarnete kohta…
Loe edasi -
Info seoses 2022. aastal toimunud andmelekkega
Novembris 2022 sai Itella Estonia OÜ Riigi Infosüsteemide Ametilt teate…
Loe edasi