
Smartposti teenus jätkuvalt kõrgelt hinnatud
Kantar Emori soovitusindeksi NPS tänavune võrdlusuuring näitab, et Eesti elanikud hindasid teeninduskogemuse poolest auväärsele teisele kohale Smartpost Itella pakiveoteenuse. Esikoha saavutas Cinamon kino.
Smartpost Itella soovitusindeksi NPS skoor oli tänavu 52, mis on suurepärane tulemus, sest pakiveoteenuste keskmine soovitusindeks oli 39. Arvestades, et meie puhul ei ole tegemist meelelahutuse või muude positiivsete emotsioonide jagamisega, on positsioon erakordselt tugev. Möödunud aastal kinosid ei kaardistatud.
Kolmanda koha saavutas raamatukauplus Rahva Raamat, millele järgnes Apollo Kino ning Urr & Nurr. Mullusest esiviiskust kukkus välja DPD (tänavu 7. koht), Omniva positsioneerus 26. kohale.
Uuringu kohaselt soovitavad Smartpost Itella teenuseid 61% teenuse kasutajatest, 31% suhtub teenusesse neutraalselt ning vaid 9% teenust ei soovitaks.
Pakiveoettevõtete veebiteenuste seast hinnati kõige paremaks meie veebilehed Itella.ee ja Smartpost.ee (NPS-skoor 33), järgnes Smartposti iseteeninduskeskkond (skoor 32), kolmandaks platseerus Omniva iseteeninduskeskkond (skoor 22).
Kliendid tõid Smartpost Itella juures välja näiteks teenuse kiirust, mugavust, lihtsust, usaldusväärsust, ilmastikukindlust, aga ka head klienditeenindust.
Selline suurepärane saavutus sai võimalikuks vaid tänu meie väga pühendunud ning professionaalsele meeskonnale, kes on kogu aasta tublit tööd teinud. Aitäh!
Kantar Emori küsitlus viidi läbi perioodile 21. veebruar – 08. märts 2022 ning valimi suuruseks oli 2121 Eesti elanikku vanuses 15-74. Kantar Emori soovitusindeksi NPS uuringu eesmärk on mõõta iga-aastaselt klientide reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut erinevatele ettevõtetele. Uuringu käigus paluti meenutada oma viimaseid konkreetseid kontakte vastava valdkonna ettevõttega ning nendele värsketele kogemustele tuginedes hinnata oma kogemust läbi soovitusväärtuse.
Soovitusindeks NPS on üle maailma väga laialdaselt kasutatav KPI, olles üheks äritegevuse põhimõõdikuks erinevate kliendikogemuste hindamisel.
Rohkem inot: https://www.kantaremor.ee/pressiteated/parimat-teeninduskogemust-pakub-cinamon-kino/
Veel uudiseid
-
Toetame liiklusohutuse kampaaniat „Selge grupijuht“
Raadio Kuku kutsub juba 27. aastat „Selge grupijuhi“ kampaaniaga liituma…
Loe edasi -
Teenindusgraafik võidupüha ja jaanipäeva ajal
Seoses võidupüha ja jaanipäevaga toimuvad Smartposti tarned järgmiselt: 22. juuni,…
Loe edasi -
Kütuse lisatasu juunis 2023
Perioodil 01.06.2023-30.06.2023 on kütuse lisatasud järgmised: NB! Seoses erakorralise olukorraga…
Loe edasi -
„Jälg“ jälgis, kuidas pakid kestlikult kohale toimetada
Kanal 2s võib näha keskkonnasaadet „Jälg“, mis võtab algosadeks lahti…
Loe edasi