Palun uuenda oma veebilehitseja

Näib, et teie brauserit enam ei toetata. Turvalise ja parema sirvimiskogemuse saamiseks värskendage oma brauserit.


Palun, kasutage ühte neist brauseritest:

SmartpostSmartpost

Paki tagastamine

Info ja abi
Paki tagastamine
Kategooria: Lisateenused lepingulisele kliendile

Igal ärikliendil on võimalik lisada oma teenuste hulka paki tagastusteenus. Selleks tuleb aktiveerida tagastusteenus kokkuleppel Itella Estonia OÜga.

Tagastusteenusega on lõppkliendil võimalik internetipoest või kataloogist tellitud kaup pakiautomaadist paki kättesaamisest 14 päeva jooksul saajale tasuta tagastada.

Kui pakk on saabunud sinisesse pakiautomaati, saab paki tagastada sama uksekoodiga, millega see kätte saadi üle Eesti asuvatest Smartposti sinistest pakiautomaatidest. Soovi korral saab paki tagastada ka valgest pakiautomaadist, sellisel juhul tuleb tagastus vormistada my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas paki triipkoodi alusel.

Kui pakk on saabunud valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis tuleb kliendil tagastus vormistada paki triipkoodi alusel my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas valides tagastamiseks endale sobivaim pakiautomaat (kas sinise või valge).

Soovitav on pakiga kaasa panna ka tagastuskaart koos triipkoodiga, mille alusel on kliendil mugav tagastust vormistada ja sama silt pakile peale panna.

Paki tagastamine (saaja poolt väljavõtmata või pakiautomaati tagastatud pakk) hinnastatakse ärikliendile sama hinnakirja alusel, mis saatmine.
Tagastusteenuse aktiveerimiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega telefonil +372 607 7000 või e-posti teel ariklient@smartpost.ee.

Soovituslik tekst Smartpostiga tagastusteenuse aktiveerinud  e-poe tingimustesse:

a) Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes Smartposti sinisest pakiautomaadist üle Eesti.
Sinisesse pakiautomaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.

b) Kui pakk saabus  Smartposti valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist. Vormistamise tulemusena saab klient uksekoodi tagastatava kauba sisestamiseks soovitud pakiautomaati.

Tutvuge ka paki tagastamise infoga erakliendile.