Palun uuenda oma veebilehitseja

Näib, et teie brauserit enam ei toetata. Turvalise ja parema sirvimiskogemuse saamiseks värskendage oma brauserit.


Palun, kasutage ühte neist brauseritest:

ItellaItella

Smartkulleri teenus ärikliendile

Info ja abi
Smartkulleri teenus ärikliendile
Kategooria: Lepingud & tingimused

Smartpost Itella pakiveoteenused on kiire ja efektiivne viis, et jõuda oma partnerite ja/või klientideni.

Smartkulleri paki lubatud kaal ja mõõtmed

Kapi suurusPaki maksimaalne  kõrgus (cm)Paki maksimaalne  laius (cm)Paki maksimaalne  sügavus (cm)Paki maksimaalne  kaal (kg) 
XS536455
S12366035
M20366035
L34366035
XL60366035
XXL606012035
Paki minimaalsed mõõtmedPaki minimaalne  kõrgus (cm)Paki minimaalne  laius (cm)Paki minimaalne  sügavus (cm)Paki minimaalne  kaal (g) 
 1 cm15 cm15 cm100g

Tellimuste vormistamine

Tellimused tuleb vormistada Smartposti iseteeninduses või  automaatse andmevahetuse teel.

Tellimuste tühistamiseks, muutmiseks, abi saamiseks või muude transpordiga seotud küsimustes palume pöörduda klienditeeninduse poole aadressil ariklient@smartpost.ee.

Pakkide üleandmine  

Pakkide üleandmiseks on 3 erinevat võimalust:

Pakiautomaat. Pakid on võimalik üle anda Eesti sinistest pakiautomaatidest personaalse uksekoodi alusel v.a. XXL suurusega pakid.

Kuller. Pealekorje tellimiseks tuleb saata vastavasisuline tellimus e-kirja teel aadressile kuller@itella.com. Tellimuses tuleb välja tuua ettevõtte nimi, täpne aadress, telefoni number, pakkide eeldatav kogus ning eelistatud pealekorje ajavahemik, mis peab olema vähemalt 2 tundi.

Itella teostab korjeid E–R. Tellimuse esitamise aeg sama päeva korjeks Tallinnast ja Tallinna lähiümbrusest (~10km) on hiljemalt kell 12.00. Hiljem saabunud tellimuste korjed ning korjed väljaspool Tallinnat toimuvad järgneval tööpäeval või võimalusel tellimuse esitamise päeval (tööpäeval).

Kauba toomine Itella terminali Jälgimäe tee 13 B, Tänassilma küla, 76406 Saku vald, Harjumaa (laadimisava nr 61B, haagisega/tagaluukautoga laadimisavad nr 63–64) E–R kell 09.00–17.00.  

Kohaletoimetamine

Smartkulleri teenus on klientidele kättesaadav 6 päeval nädalas tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev, riiklikud pühad ja väikesaared).

Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-i või e-kirja teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.

Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus mõõtmetelt sobiv pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati. 

Paki suuruse määramine toimub saadetava paki (kõrgus x laius x sügavus) mõõtude järgi. Kokku eristatakse 6 (kuus) erinevat suurust (XS, S, M, L, XL, XXL). Saadetavate pakkide mõõtmine toimub sorteerimiskeskuses ja saatekulu arvutatakse sorteerimiskeskuses määratud suuruse järgi.

Tagastamine

Igal ärikliendil on võimalik lisada oma teenuste hulka paki tagastusteenus. Selleks tuleb aktiveerida tagastusteenus kokkuleppel Itella Estonia OÜga.

Tagastusteenusega on lõppkliendil võimalik internetipoest või kataloogist tellitud kaup kättesaamisest 14 päeva jooksul saatjale tasuta tagastada.

Tagastusteenuse aktiveerimiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega telefonil +372 607 7000 või e-posti teel ariklient@smartpost.ee.

Kui paki kohale toimetamine on ebaõnnestunud ja hoiuaja (14 päeva) jooksul ei ole saajaga ühendust saadud tagastatakse pakk saatjale saatja poolt tagastusteks määratud asukohta.

Lisateenused

LisateenusedTeenuse kirjeldus
Lunamakse teenusSaaja tasub Saadetises oleva kauba eest kauba kättesaamisel pakiautomaadi juures pangakaardiga. Saatja tasub lunasaadetise saatekulu ja lunatasu lisateenuse eest. Itella kannab lunasumma üle Saatja poolt määratud arvelduskontole.
Saaja tuvastamine ID-kaardiga või vanuse kontrollID-kaardiga Saadetise Saaja isiku tuvastamise puhul on vajalik teada Saaja isikukoodi, mis tuleb tellimuse juurde märkida tellimust esitades. ID-kaardi alusel saab pakiautomaadist Saadetise kätte ainult see isik, kelle isikukood märgitakse tellimusse. Vanusekontrolli puhul kontrollitakse enne Saadetise väljastamist ID-kaardi alusel Saaja vanust. Saadetise saab kätte ajavahemikus kell 10.00–22.00.
Saadetise väljastusteade SMS-gaSaaja poolt paki pakiautomaadist välja võtmisel saadetakse saatjale SMS teade.
Saadetise väljastusteade e-kirjagaSaaja poolt paki pakiautomaadist välja võtmisel saadetakse saatjale e-mailile teade.  
Saadetise ümbersuunamineÄrikliendi (saatja) soovil on võimalik pakki ümber suunata saaja poolt valitud teise sihtpunkti.  

Sihtriigid ja tarneaeg

Pakiautomaate ja pakipunkte teenindatakse  (tühjendatakse/täidetakse) Eestis 7 päeva nädalas.

Eestis pakk on kättesaadav saajale vastavalt saadetiste liikumise graafikule, mis on leitav siin

Eeldatavad tarneajad sihtriigiti:

SihtriikEeldatav tarneaeg tööpäevades (E-R)
Eesti1 –2*

*Paki transport kliendi aadressile toimub järgmisel päeval peale paki jõudmist Itella terminali  (v.a riiklikud pühad, pühapäev ja väikesaared).

Tingimused

Itella Estonia OÜ poolt kohalduvate üld- ja tarnetingimustega, keelatud saadetiste, Itella vastutuse ning muu infoga saate tutvuda siin.

Pakendamise tingimustega on võimalik tutvuda siin

Itella Estonia OÜ-lt teenuse tellimisel kinnitate, et olete tingimustega tutvunud ning kohustute neid täitma.

Lisaküsimuste korral palume pöörduda ärikliendi klienditeeninduse poole aadressil ariklient@smartpost.ee