Smartpost Itella pakiveoteenused on kiire ja efektiivne viis, et jõuda oma partnerite ja/või klientideni.
Smartkulleri paki lubatud kaal ja mõõtmed
Kapi suurus | Paki maksimaalne kõrgus (cm) | Paki maksimaalne laius (cm) | Paki maksimaalne sügavus (cm) | Paki maksimaalne kaal (kg) |
XS | 5 | 36 | 45 | 5 |
S | 12 | 36 | 60 | 35 |
M | 20 | 36 | 60 | 35 |
L | 34 | 36 | 60 | 35 |
XL | 60 | 36 | 60 | 35 |
XXL | 60 | 60 | 120 | 35 |
Paki minimaalsed mõõtmed | Paki minimaalne kõrgus (cm) | Paki minimaalne laius (cm) | Paki minimaalne sügavus (cm) | Paki minimaalne kaal (g) |
1 cm | 15 cm | 15 cm | 100g |
Tellimuste vormistamine
Tellimused tuleb vormistada Smartposti iseteeninduses või automaatse andmevahetuse teel.
Tellimuste tühistamiseks, muutmiseks, abi saamiseks või muude transpordiga seotud küsimustes palume pöörduda klienditeeninduse poole aadressil ariklient@smartpost.ee.
Pakkide üleandmine
Pakkide üleandmiseks on 3 erinevat võimalust:
Pakiautomaat. Pakid on võimalik üle anda Eesti sinistest pakiautomaatidest personaalse uksekoodi alusel v.a. XXL suurusega pakid.
Kuller. Pealekorje tellimiseks tuleb esitada korje tellimus Smartposti iseteeninduses my.smartpost.ee. Pealekorje tellimiseks e-kirja teel tuleb saata vastavasisuline tellimus aadressile kuller@itella.com. Tellimuses tuleb välja tuua ettevõtte nimi, täpne aadress, telefoni number, pakkide eeldatav kogus ning eelistatud pealekorje ajavahemik, mis peab olema vähemalt 2 tundi.
Itella teostab korjeid E–R. Tellimuse esitamise aeg sama päeva korjeks Tallinnast ja Tallinna lähiümbrusest (~10km) on hiljemalt kell 12.00, mujal Eestis kell 11.00. Hiljem saabunud tellimuste korjed ning korjed väljaspool Tallinnat toimuvad järgneval tööpäeval või võimalusel tellimuse esitamise päeval (tööpäeval).
Kauba toomine Itella terminali Jälgimäe tee 13 B, Tänassilma küla, 76406 Saku vald, Harjumaa (laadimisava nr 61B, haagisega/tagaluukautoga laadimisavad nr 63–64) E–R kell 09.00–17.00.
Kohaletoimetamine
Smartkulleri teenus on klientidele kättesaadav 6 päeval nädalas tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev, riiklikud pühad ja väikesaared).
Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-i või e-kirja teatega. Kuller võtab eraisikutega enne paki kohale toimetamist ühendust.
Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus mõõtmetelt sobiv pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.
Paki suuruse määramine toimub saadetava paki (kõrgus x laius x sügavus) mõõtude järgi. Kokku eristatakse 6 (kuus) erinevat suurust (XS, S, M, L, XL, XXL). Saadetavate pakkide mõõtmine toimub sorteerimiskeskuses ja saatekulu arvutatakse sorteerimiskeskuses määratud suuruse järgi.
Tagastamine
Igal ärikliendil on võimalik lisada oma teenuste hulka paki tagastusteenus. Selleks tuleb aktiveerida tagastusteenus kokkuleppel Itella Estonia OÜga.
Tagastusteenusega on lõppkliendil võimalik internetipoest või kataloogist tellitud kaup kättesaamisest 14 päeva jooksul saatjale tasuta tagastada.
Tagastusteenuse aktiveerimiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega telefonil +372 607 7000 või e-posti teel ariklient@smartpost.ee.
Kui paki kohale toimetamine on ebaõnnestunud ja saajaga ei ole ühendust saadud, tagastatakse pakk saatjale saatja poolt tagastusteks määratud asukohta.
Lisateenused
Lisateenused | Teenuse kirjeldus |
Lunamakse teenus | Saaja tasub Saadetise eest kauba kättesaamisel kullerile pangakaardiga. Saatja tasub lunasaadetise saatekulu ja lunatasu lisateenuse eest. Itella kannab lunasumma üle Saatja poolt määratud arvelduskontole. |
Saaja tuvastamine ID-kaardiga või vanuse kontroll | ID-kaardiga Saadetise Saaja isiku tuvastamise puhul on vajalik teada Saaja isikukoodi, mis tuleb tellimuse juurde märkida tellimust esitades. ID-kaardi alusel saab kullerilt Saadetise kätte ainult see isik, kelle isikukood märgitakse tellimusse. Vanusekontrolli puhul kontrollitakse enne Saadetise väljastamist ID-kaardi alusel Saaja vanust. Saadetise saab kätte ajavahemikus kell 10.00–22.00. |
Saadetise väljastusteade SMS-ga | Peale Saajale Saadetise üle andmist saadetakse Saatjale SMS teavitus. |
Saadetise väljastusteade e-kirjaga | Peale Saajale Saadetise üle andmist saadetakse Saatjale e-kirjaga teavitus. |
Saadetise ümbersuunamine | Ärikliendi (saatja) soovil on võimalik pakki ümber suunata Saaja poolt valitud teise sihtpunkti. |
Sihtriigid ja tarneaeg
Kullertarned toimuvad 6 päeval nädalas (v.a pühapäev, riiklikud pühad ja väikesaared).
Eeldatavad tarneajad sihtriigiti:
Sihtriik | Eeldatav tarneaeg tööpäevades (E-L) |
Eesti | 1 –2* |
*Paki transport kliendi aadressile toimub järgmisel päeval peale paki jõudmist Itella terminali (v.a riiklikud pühad, pühapäev ja väikesaared).
Tingimused
Itella Estonia OÜ poolt kohalduvate üld- ja tarnetingimustega, keelatud saadetiste, Itella vastutuse ning muu infoga saate tutvuda siin.
Pakendamise tingimustega on võimalik tutvuda siin.
Itella Estonia OÜ-lt teenuse tellimisel kinnitate, et olete tingimustega tutvunud ning kohustute neid täitma.
Lisaküsimuste korral palume pöörduda ärikliendi klienditeeninduse poole aadressil ariklient@smartpost.ee