Palun uuenda oma veebilehitseja

Näib, et teie brauserit enam ei toetata. Turvalise ja parema sirvimiskogemuse saamiseks värskendage oma brauserit.


Palun, kasutage ühte neist brauseritest:

SmartpostSmartpost

PickUp Parcel Rootsi ja Taani teenusetingimused  

Info ja abi
PickUp Parcel Rootsi ja Taani teenusetingimused  
Kategooria: Lepingud & tingimused

PickUp Parcel on pakipunkti teenus pakkide saatmiseks Rootsi ja Taani rohkem kui  3000 pakipunkti. 

Teenuse kasutamiseks võtke ühendust Itella Estonia müügiosakonnaga e-posti aadressil sales.estonia@itella.com.
Tellimused saab esitada iseteeninduses Smartship või läbi e-poe liidestuse, valides saatmiseks teenus PickUp Parcel ja tagastuseks teenus Customer Return.

PickUp Parcel paki lubatud kaal ja mõõtmed

Minimaalne kaal ja mõõdudStandardmõõdud teenuse kasutamisel alates 08.07.2024Maksimaalsed mõõdud teenuse kasutamisel 
Kaal 100 g
Pikkus 23 cm
Laius 23 cm
Kõrgus 1 cm
Kaal 20 kg
Pikkus 100 cm
Laius 60 cm
Kõrgus 60 cm 
Kaal 20 kg
Pikkus 150 cm
Laius 60 cm
Kõrgus 60 cm 
Max ümbermõõt (1x pikim külg + 2x laius + 2x kõrgus) 300 cm

Teenuse kirjeldus 

Äriklientidel on võimalik PickUp Parcel saadetisi Itellale üle anda läbi pakiautomaadi, kasutades selleks personaalset uksekoodi või kulleriga, esitades korje tellimuse e-posti aadressil kuller@itella.com 

PickUp Parceli saadetised toimetatakse Rootsis ja Taanis pakiautomaati või pakipunkti. Tellimust esitades on võimalik valida konkreetne pakiautomaati või pakipunkti. 

Pakipunktide ja pakiautomaadide asukohad Rootsis ja Taanis.  

Saadetist hoiustatakse 14 päeva, mille järel saadetakse pakk tagasi saatjale.  

Sihtriigid ja tarneaeg 

Sihtriik Eeldatatav tarneaeg 
Rootsi3-6
Taani3-5

Tarneaeg on kuvatud tööpäevades (E-R).              

Tarneajad on eeldatavad ning ei sisalda ajalist lubadust. 

Kui pealekorje toimub väljaspool Tallinna, lisandub tarneajale 1 päev.

Lisateenused  

Lisateenused  Teenuse kirjeldus 
Maksja ja saatja erinevadTeenust saab kasutada juhul kui näiteks kauba saaja maksab transpordi eest. Maksjal peab olema Posti või Itella kliendinumber.  
Ülemõõduline pakkSee lisateenus võimaldab saata ülemõõdulisi pakke, mis ületavad teenuse standardse maksimumkaalu või mõõtmeid, kuid ei ületa teenuse füüsilisi maksimaalseid mõõtmeid. Kui teenus puudub, kuid pakid ületavad standardse maksimaalse kaalu ja/või mõõtmeid, lisatakse lisateenus koos teenustasuga automaatselt.

Tagastamine 

Saadetise tagastamiseks on võimalik kasutada teenust Customer Return. Tagastada saab saadetisi läbi pakipunktide. Taanis on võimalik tagastada ka samast pakiautomaadist, millest pakk kätte saadi. 

Tagastuse pakikaardi võib panna saadetisega kaasa, luues need koos tellimuse vormistamisega või see saajale eraldi saata (nt kui tagastamiseks soovitakse valida teist pakipunkti). Eelprinditud tagastuse pakikaart kehtib 3 kuud.

Tingimused 

  • Saadetise väärtus koos käibemaksuga (KM) ei tohi ületada 1000 EUR.
  • Pakendamine – pakkide liikumine terminalides toimub mööda automatiseeritud sorteerimisliine. Kaubad peavad olema pakendatud vastavalt paki sisu eripärale.  Pakendamise tingimustega on võimalik tutvuda siin
  • Itella Estonia OÜ poolt kohalduvate üld- ja tarnetingimustega ning pakendamise nõuete, keelatud saadetiste, Itella vastutuse ning muu infoga saate tutvuda siin.  
  • Ohtlikke kaupu ning erimõõdulisi saadetisi, mis jäävad PickUp Parcel standarditest välja, antud teenusega transportida võimalik ei ole. 
  • Tellimuste tegemine: Tellimused vormistatakse SmartShipis ning kaubad sildistatakse saatja poolt Smartshipist saadud siltidega. 
  • Tellimuste osas abi saamiseks või muudes transpordiga seotud küsimustes palume pöörduda klienditeeninduse poole: ariklient@smartpost.ee.