PickUp Parcel on pakipunkti teenus pakkide saatmiseks Rootsi ja Taani rohkem kui 3000 pakipunkti.
Teenuse kasutamiseks võtke ühendust Itella Estonia müügiosakonnaga e-posti aadressil sales.estonia@itella.com.
Tellimused saab esitada iseteeninduses Smartship või läbi e-poe liidestuse, valides saatmiseks teenus PickUp Parcel ja tagastuseks teenus Customer Return.
PickUp Parcel paki lubatud kaal ja mõõtmed
Minimaalne kaal ja mõõdud | Standardmõõdud teenuse kasutamisel alates 08.07.2024 | Maksimaalsed mõõdud teenuse kasutamisel |
Kaal 100 g Pikkus 23 cm Laius 23 cm Kõrgus 1 cm | Kaal 20 kg Pikkus 100 cm Laius 60 cm Kõrgus 60 cm | Kaal 20 kg Pikkus 150 cm Laius 60 cm Kõrgus 60 cm Max ümbermõõt (1x pikim külg + 2x laius + 2x kõrgus) 300 cm |
Teenuse kirjeldus
Äriklientidel on võimalik PickUp Parcel saadetisi Itellale üle anda läbi pakiautomaadi, kasutades selleks personaalset uksekoodi või kulleriga, esitades korje tellimuse e-posti aadressil kuller@itella.com
PickUp Parceli saadetised toimetatakse Rootsis ja Taanis pakiautomaati või pakipunkti. Tellimust esitades on võimalik valida konkreetne pakiautomaati või pakipunkti.
Pakipunktide ja pakiautomaadide asukohad Rootsis ja Taanis.
Saadetist hoiustatakse 14 päeva, mille järel saadetakse pakk tagasi saatjale.
Sihtriigid ja tarneaeg
Sihtriik | Eeldatatav tarneaeg |
Rootsi | 3-6 |
Taani | 3-5 |
Tarneaeg on kuvatud tööpäevades (E-R).
Tarneajad on eeldatavad ning ei sisalda ajalist lubadust.
Kui pealekorje toimub väljaspool Tallinna, lisandub tarneajale 1 päev.
Lisateenused
Lisateenused | Teenuse kirjeldus |
Maksja ja saatja erinevad | Teenust saab kasutada juhul kui näiteks kauba saaja maksab transpordi eest. Maksjal peab olema Posti või Itella kliendinumber. |
Ülemõõduline pakk | See lisateenus võimaldab saata ülemõõdulisi pakke, mis ületavad teenuse standardse maksimumkaalu või mõõtmeid, kuid ei ületa teenuse füüsilisi maksimaalseid mõõtmeid. Kui teenus puudub, kuid pakid ületavad standardse maksimaalse kaalu ja/või mõõtmeid, lisatakse lisateenus koos teenustasuga automaatselt. |
Tagastamine
Saadetise tagastamiseks on võimalik kasutada teenust Customer Return. Tagastada saab saadetisi läbi pakipunktide. Taanis on võimalik tagastada ka samast pakiautomaadist, millest pakk kätte saadi.
Tagastuse pakikaardi võib panna saadetisega kaasa, luues need koos tellimuse vormistamisega või see saajale eraldi saata (nt kui tagastamiseks soovitakse valida teist pakipunkti). Eelprinditud tagastuse pakikaart kehtib 3 kuud.
Tingimused
- Saadetise väärtus koos käibemaksuga (KM) ei tohi ületada 1000 EUR.
- Pakendamine – pakkide liikumine terminalides toimub mööda automatiseeritud sorteerimisliine. Kaubad peavad olema pakendatud vastavalt paki sisu eripärale. Pakendamise tingimustega on võimalik tutvuda siin.
- Itella Estonia OÜ poolt kohalduvate üld- ja tarnetingimustega ning pakendamise nõuete, keelatud saadetiste, Itella vastutuse ning muu infoga saate tutvuda siin.
- Ohtlikke kaupu ning erimõõdulisi saadetisi, mis jäävad PickUp Parcel standarditest välja, antud teenusega transportida võimalik ei ole.
- Tellimuste tegemine: Tellimused vormistatakse SmartShipis ning kaubad sildistatakse saatja poolt Smartshipist saadud siltidega.
- Tellimuste osas abi saamiseks või muudes transpordiga seotud küsimustes palume pöörduda klienditeeninduse poole: ariklient@smartpost.ee.