Home Parcel on ärikliendilt erakliendile kulleriga saatmise teenus Rootsis ja Taanis.
Teenuse kasutamiseks võtke ühendust Itella Estonia müügiosakonnaga e-posti aadressil sales.estonia@itella.com.
Tellimused saate esitada iseteeninduses Smartship või läbi e-poe liidestuse, valides saatmiseks teenus Home Parcel (International) ja tagastusteks teenus Customer Return.
Home Parcel paki lubatud kaal ja mõõtmed
Minimaalne kaal ja mõõdud | Standardmõõdud teenuse kasutamisel alates 08.07.2024 | Maksimaalsed mõõdud teenuse kasutamisel |
Kaal 100 g Pikkus 23 cm Laius 23 cm Kõrgus 1 cm | Kaal 25 kg Pikkus 100 cm Laius 60 cm Kõrgus 60 cm | Kaal 25 kg Pikkus 200 cm Laius 60 cm Kõrgus 60 cm Max ümbermõõt (1x pikim külg + 2x laius + 2x kõrgus) 300 cm |
Saadetisi, mille kaal on alla 20 kg ning pikkus alla 150 cm, on võimalik suunata ka pakipunkti.
Teenuse kirjeldus
Äriklientidel on võimalik Home Parcel saadetisi vastavalt saadetise mõõtmetele Itellale üle anda läbi pakiautomaadi, kasutades selleks personaalset uksekoodi või esitada tellimus kulleriga korjeks e-posti aadressil kuller@itella.com
Teenuse Home Parcel saadetised toimetatakse Rootsis ja Taanis aadressikaardil olevale erakliendi aadressile.
Saadetise kohaletoimetamine toimub tööpäevadel kell 8-17. Pärast ebaõnnestunud katset viiakse saadetis lähimasse pakipunkti, kus saadetist hoiustatakse 14 päeva, mille järel saadetakse pakk tagasi saatjale.
Saadetise üleandmisel Rootsis allkirja ei küsita. Taanis toimub saadetise üleandmine allkirja vastu või on ka võimalik jätta saadetis ukse juurde ilma allkirjata.
Sihtriigid ja tarneaeg
Sihtriik | Eeldatatav tarneaeg |
Rootsi | 3-6 |
Taani | 3-5 |
Tarneaeg on kuvatud tööpäevades (E-R).
Tarneajad on eeldatavad ning ei sisalda ajalist lubadust.
Kui pealekorje toimub väljaspool Tallinna, lisandub tarneajale 1 päev.
Lisateenused
Lisateenused | Teenuse kirjeldus |
Maksja ja saatja erinevad | Teenust saab kasutada juhul, kui näiteks kauba saaja maksab transpordi eest. Maksjal peab olema Posti või Itella kliendinumber. |
Isikutuvastusteenus/ID-check | Saaja isikusamasuse tuvastamine isikut tõendava dokumendi alusel. |
Allikiri | Saadetise üleandmine ainult vastuvõtja allkirja vastu* |
Ülemõõduline pakk | See lisateenus võimaldab saata ülemõõdulisi pakke, mis ületavad teenuse standardse maksimumkaalu või mõõtmeid, kuid ei ületa teenuse füüsilisi maksimaalseid mõõtmeid. Kui teenus puudub, kuid pakid ületavad standardse maksimaalse kaalu ja/või mõõtmeid, lisatakse lisateenus koos teenustasuga automaatselt. |
*Teenus on saadaval ainult Rootsis
Tagastamine
Saadetise tagastamiseks on võimalik kasutada teenust Customer Return. Vastavalt saadetise mõõtudele saab saadetisi saata läbi pakipunktide.
Kui tagastatav saadetis on suurem pakipuntides lubatud saadetise kaalust ja mõõtmetest – 20 kg ja/või 150 x 60 x 60 cm, siis on vajalik tagastatavale saadetisele lisada ülemõõdulise saadetise lisateenus.
Ülemõõdulise saadetise tagastamine Rootsis – tagastus vajalik enne kliendiga kokku leppida ning see järel vormistada tagastuse pakikaart. Tagastuskaardi vormistamisega vormistatakse automaatselt ka kulleriga korje, mille aeg lepitakse kliendiga eraldi kokku
Ülemõõdulise saadetise tagastamine Taanis – tagastuse pakikaardi võib saadetisega kaasa anda ning selle alusel saab klient Bring Taani klienditeenindusest korje tellida.
Tingimused
- Saadetise väärtus koos käibemaksuga (KM) ei tohi ületada 1000 EUR.
- Pakendamine – kaubad peavad olema pakendatud vastavalt paki sisu eripärale. Pakendamise tingimustega on võimalik tutvuda siin.
- Itella Estonia OÜ poolt kohalduvate üld- ja tarnetingimuste ning pakendamise nõuete, keelatud saadetiste, Itella vastutuse ning muu infoga saate tutvuda siin.
- Ohtlikke kaupu ning erimõõdulisi saadetisi, mis jäävad PickUP Parcel standarditest välja, antud teenusega transportida võimalik ei ole.
- Tellimuste tegemine: Tellimused vormistatakse Smartshipis valides teenuseks Home Parcel (International) ja tagastusteks teenuse Customer Return, seejärel kaubad sildistatakse saatja poolt Smartshipist saadud siltidega.
- Tellimuste osas abi saamiseks või muudes transpordiga seotud küsimustes palume pöörduda klienditeeninduse poole: ariklient@smartpost.ee.