![eteenindus](https://itella.ee/wp-content/uploads/2022/11/eservice-750x250.jpg)
Smartposti iseteeninduse kasutamisest (täiend. 14.11)
Seoses toimunud küberrünnakuga on meie teenuste kasutamine ajutiselt piiratud. Seetõttu on piiratud ka juurdepääs lepinguliste äriklientide iseteenindusele eservice.smartpost.ee. Teenus toimib hetkel vaid juhul, kui ettevõtte avalik staatiline IP-aadress on lubatud nimekirjas (whitelisted). Automaatse andmevahetuse jaoks on vajalik ettevõtte serveri avalik staatiline IP-aadress.
Kui teil esineb praegu probleeme eservice.smartpost.ee kasutamise või andmevahetusega, siis saatke palun vastav(ad) IP-aadress(id) meie äriklienditeenindusse ariklient@smartpost.ee.
IP-aadressi tuvastamiseks saate minna www.whatismyip.com ja leiate aadressi väljal „My Public IPv4 is: XXX.XXX.XXX.XX“.
Juhul, kui IP-aadresside edastamine on komplitseeritud või see lahendus mingil põhjusel ei toimi, soovitame ajutise alternatiivina kasutada meie iseteeninduskeskkonda my.smartpost.ee
Pakke saab vormistada nii registreerimata kliendina kui registreeritud erakliendina, mõlemal juhul toimub maksmine koheselt.
Paraku ei saa lepinguline äriklient (eservice.smartpost.ee kasutaja )kasutada sealset ärikliendi keskkonda.
Registreeritud erakliendina on võimalik vormistada korraga mitu pakki, kuid sellisel juhul saate arve süsteemist eraisiku nimele.
Registreerimata kliendina saate korraga vormistada 1 paki, seejuures saate tellida arve ettevõttele.
Mitme paki korraga saatmiseks registreeritud erakliendina:
- valige menüüst „Uus saadetis“
- laadige alla „juhend“i alt „näidisfail“
- pakiautomaai numberi/koodi leidmiseks avage „juhend“i alt vajaliku sihtriigi pakiautomaatide nimekiri
- täitke näidisfailis ära vajalikud väljad, NB kollasega märgitud väljad on kohustuslikud
- salvestage täidetud fail
- importige salvestatud fail
- minge maksma
Pakkide tagastamisest
My.smartpost.ee-s pakkide saatmise korral palume ärikliendil vormistada ka lõppkliendi saadetise tagastamine samuti my.smartpost.ee keskkonnas. Selleks tuleb vormistada „Uus saadetis“ (NB! mitte „Tagastus“), saatmine toimub pakiautomaadist pakiautomaati.
Lõppklient peaks tagastatava paki peale panema ka pakikaardi. Kui ta seda teha ei saa, tuleb pakile käsitsi kirjutada järgmised andmed: pakikood, saaja ja saatja mobiiltelefoninumbrid ning nimed.
NB! Juhime tähelepanu sellele, et pakendil ei tohi näha jääda eelmise saadetise pakikood!
Meie prioriteediks on tagada süsteemide turvaline toimimine. Me ei ava teenuseid piiranguteta kasutamiseks enne, kui oleme kindlad oma süsteemide absoluutses turvalisuses ning süsteemi rünnakukindluses. Vabandame tekkinud ebameeldivuste pärast.
Anname täiendavat infot olukorra muutumise osas kodulehel www.itella.ee
Veel uudiseid
-
Tartu Kaubamaja ja Kiviõli pakiautomaat 1 päev suletud
16.07 viime Tartu Kaubamaja 0-korruse pakiautomaadi ajutiselt kohalt tagasi vanasse…
Loe edasi -
Siit leiad Smartposti uued asukohad
Smartposti võrgustik on märkimisväärselt laienenud. Oleme sellel aastal avanud pakiautomaadid…
Loe edasi -
Kütuse lisatasu juulis 2024
Perioodil 01.-31.07.2024 on kütuse lisatasud järgmised: Täpsem info kütuse lisatasu…
Loe edasi -
Kaubamajaka pakiautomaat kolib uude kohta
Laiendame Pärnu Kaubamajaka pakiautomaati ning kolime selle uue koha peale.…
Loe edasi