Naistepäev paneb inimesed pakke saatma

Naistepäeva nädalal kasutatakse tavapärasest oluliselt rohkem pakiautomaate. Kui esimesest kuuenda märtsini saatsid erakliendid käesoleva aasta keskmisest 29% rohkem pakke, saavutas pakiautomaatide kasutamine tõelise kõrgpunkti 6.märtsil, mil Smartpost Itella statistika näitas 75% kasvu pakkide saatmisel.

Smartpost Itella turunduse- ja kliendikogemuse juhi Annika Parmu sõnul joonistub 6.märtsi kõrgest kasutusaktiivsusest välja tarbija ootus teenusepakkujale: paki kohalejõudmist eeldatakse 1 päeva jooksul.

“Juba sõbrapäev pani inimesed tavalisest palju enam pakke saatma,” sõnas Parm ja lisas: “Naistepäeva lähenemine on olulisel määral taaskord tõstnud tarbija aktiivsust. Meie varasemad uuringud näitavad, et ilutooted ja kosmeetika on üks populaarsem tootekategooriaid, mille saatmisel pakiautomaate kasutatakse. Kuid südantsoojendav on näha klientide tagasisidet, et oma ema ja lähedaste naiste üllatamiseks saadetakse pakiautomaatidesse ka värsket iseküpsetatud leiba või enda kootud sokke. Naisi peetakse meeles lisaks kõige tavalisematele pakiautomaati saadetavale naistepäevakinkidele – kommikarpidele – ka ise tehtud kingitustega, mille jõudmiseks kaugel elava saajani on pakiautomaadid suureks logistiliseks abiks.”

Käesoleval aastal laiendab Smartpost oma võrgustikku kogu Baltikumis, investeerides selleks 2 miljonit eurot. Kasvanud pakimahud ja e-kaubanduse järjest suurenev populaarsus annab tunnistust tarbija ootustest kiirele ja kvaliteetsele kliendikogemusele pakiautomaatide kasutamisel.

Smartpost on kokku 328 asukohaga katvuselt Eesti teine võrgustik. Kuid Baltikumi kõige laiem võrgustik on Smartpostil Leedus: seal on 356 asukohta. Kokku on Smartpostil Baltikumis juba 955 pakiautomaati/pakipunkti.


Veel uudiseid