iseteenindus

Alates esmaspäevast kõik teenused taas kättesaadavad

Meil on hea meel teada anda, et kõik meie teenused on alates esmaspäeva, 21. novembri kella 8st taas kõigile kättesaadavad.

7. novembril toimunud küberintsidendi tagajärjel piirasime ligipääsu oma süsteemidele, et veenduda oma süsteemi maksimaalses turvalisuses. Oma klientide ja klientide klientide andmete turvalisuse koha pealt me kompromisse ei tee.

Turvalisuse huvides soovitame kõigil äriklientidel tungivalt vahetada süsteemis oma parooli. Kui olete Smartposti ärikliendi iseteeninduse kasutaja, siis sisenege parooli vahetuseks keskkonda https://eservice.smartpost.ee/ esimesel võimalusel peale seda, kui olete saanud keskkonnale uuesti ligipääsu. Vajutades antud keskkonna sisenemisaknas linki „unustasin parooli“, saate endale teha uue parooli.

Turvaline parool

  1. sisaldab nii suur- kui väiketähti
  2. sisaldab numbreid või kirjavahemärke
  3. on vähemalt 8 märki pikk
  4. ei sisalda teie ega teie lähedaste nimesid, sünnipäevi vms
  5. ei sisalda sõnastikus leiduvaid sõnu

NB! Kui olete ka API kasutaja, siis tuleb uus parool ka APIs uuesti sisestada.

Täname kõiki kliente kannatlikkuse ja mõistva suhtumise eest jäädes meiega selles keerulises olukorras.


Veel uudiseid