Paki lubatud kaal ja mõõtmed
Minimaalsed mõõdud | Standardmõõdud teenuse kasutamisel alates 08.07.2024 | Maksimaalsed mõõdud teenuse kasutamisel |
Kaal 100 g Pikkus 15 cm Laius 15 cm Kõrgus 1 cm | Kaal 25 kg Pikkus 100 cm Laius 60 cm Kõrgus 60 cm Max ümbermõõt (1x pikim külg + 2x laius + 2x kõrgus) 360 cm | Kaal 31.5 kg Pikkus 200 cm Laius 60cm Kõrgus 60 cm Max ümbermõõt (1x pikim külg + 2x laius + 2x kõrgus) 360 cm |
Tellimuste vormistamine
Tellimused tuleb vormistada iseteeninduskeskkonnas SmartShip, valides teenuseks Posti – Parcel Connect Baltics. Tagastustellimuste vormistamisel tuleb valida teenuseks Posti – Parcel Return Connect.
Lisaks võimaldab Itella tellimuste esitamist ka automaatse andmevahetuse teel.
Pakkide üleandmine Itellale
Pakkide üleandmiseks on 3 erinevat võimalust:
Pakiautomaat: Pakid on võimalik üle anda Eesti sinistest pakiautomaatidest personaalse uksekoodi alusel.
Kuller: Esitades tellimusi iseteeninduskeskkonnas SmartShip, tuleb kulleriga korjeks aktiveerida valik „Telli pealekorje“.
Pealekorje tellimiseks e-kirja teel tuleb saata vastavasisuline tellimus aadressile kuller@itella.com, märkides pealkirjaks „Parcel Connect korje.“
Tellimuses tuleb välja tuua ettevõtte nimi, täpne aadress, telefoni number, pakkide eeldatav kogus ning eelistatud pealekorje ajavahemik, mis peab olema vähemalt 2 tundi.
Itella teostab korjeid E–R. Tellimuse esitamise aeg sama päeva korjeks Tallinnast ja Tallinna lähiümbrusest (~10 km) on hiljemalt kell 12.00. Hiljem saabunud tellimuste korjed ning korjed väljaspool Tallinnat või selle lähiümbrust toimuvad järgneval tööpäeval või võimalusel tellimuse esitamise päeval (tööpäeval).
Kauba toomine Itella terminali: Jälgimäe tee 13 B, Tänassilma küla, 76406 Saku vald, Harjumaa (laadimisava nr 61B, haagisega/tagaluukautoga laadimisavad nr 63 – 64) E–R kell 09.00 – 17.00.
Kohaletoimetamine
Parcel Connect saadetised toimetatakse kulleriga aadressile.
Tarne ebaõnnestumisel toimetatakse pakk sihtriigis olevasse väljastuspunkti või terminali ning saajale saadetakse sellekohane teade.
Saadetist hoiustatakse sihtriigis 14 päeva, mille järel saadetakse pakk tagasi saatjale. Tagastatud pakkide eest esitatakse veoarve transpordi tellijale.
Hoiutähtaega pikendada ei ole võimalik.
Tagastamine
Saadetist on võimalik tagastada, kasutades selleks pakiga kaasa pandud tagastuspakikaarti või pöördudes saatja poole, kes saab tagastuspakikaardi paki saajale edastada.
Saadetise tagastamiseks tuleb kasutada teenust Parcel Return Connect.
Pakki on võimalik tagastada pakipunktist või pöördudes paki kohale toimetanud kullerfirma poole.
Lisateenused
Lisateenused | Teenuse kirjeldus |
Maksja ja saatja erinevad | Maksja peab omama Posti või Itella kliendinumbrit. |
Ülemõõduline pakk | See lisateenus võimaldab saata ülemõõdulisi pakke, mis ületavad teenuse standardse maksimumkaalu või mõõtmeid, kuid ei ületa teenuse füüsilisi maksimaalseid mõõtmeid. Kui teenus puudub, kuid pakid ületavad standardse maksimaalse kaalu ja/või mõõtmeid, lisatakse lisateenus koos teenustasuga automaatselt. |
Sihtriigid ja tarneaeg
Sihtriik | Eeldatav tarneaeg tööpäevades (E–R) |
Poola | 4–5 |
Belgia, Holland, Luksemburg, Saksamaa ja Tšehhi | 5–6 |
Austria, Horvaatia, Slovakkia, Sloveenia ja Ungari | 5–7 |
Bulgaaria, Hispaania* ja Portugal | 6–8 |
* Hispaania puhul v.a Kanaari saared (35xxx & 38xxx), Ceuta (51xxx) ja Melilla (52xxx) piirkonnad.
Lisaküsimuste korral ja tellimuste tühistamiseks palume pöörduda klienditeeninduse poole aadressil ariklient@smartpost.ee.
Tingimused
Itella Estonia OÜ poolt kohalduvate üld- ja tarnetingimustega, keelatud saadetiste, Itella vastutuse ning muu infoga saate tutvuda siin.
Pakendamise tingimustega on võimalik tutvuda siin.
Itella Estonia OÜ-lt teenuse tellimisel kinnitate, et olete tingimustega tutvunud ning kohustute neid täitma.
Itella Estonia OÜ-l on õigus hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse ja konkurentsivõimelisuse tagamise eesmärgil, teavitades sellest klienti vähemalt 30 (kolmkümmend) kalendripäeva ette.