Smartposti pakiautomaadid on jätkuvalt avatud

Smartpost Itella statistika kohaselt on Eesti elanikud juba enne piiranguid hakanud rohkem e-poodides ostlema. Uueks riigi sulgemise olukorraks on ettevõte valmistunud mitu kuud, mistõttu pole oodata ka tarneraskusi.

„Alates esmaspäevast, 08. märtsist on Smartposti pakiveomaht järk-järgult tõusnud, mis on märk sellest, et inimesed valmistusid aegsasti kaubanduse sulgemiseks ning proovivad võimalusel kõik oma vajalikud sisseostud teha e-kaubanduses,“ sõnas Itella Estonia OÜ pakiveo äriüksuse juht Rauno Parras. Ta usub, et pakiveomaht lähinädalatel tõuseb jõudsalt, sest koroonapandeemia ajal on Eesti elanike e-poodides ostlemine märkimisväärselt kasvanud.

Võrreldes aastataguse ajaga suhtub logistikaettevõte riigi sulgemisse rahulikult, kuna koroonapandeemia jooksul on korduvalt tõhustatud pakiveosüsteeme, et olla valmis uuteks piiranguteks. „Kogu pandeemia teise laine jooksul oleme jälginud viiruse leviku arengut ning valmistunud uueks seisakuks, mis meie tegevusvaldkonnas tähendab automaatselt kordades kiiremaid tööpäevi. Saame kinnitada, et hetkel tarneraskuseid ei ole ning pakid jõuavad kohale õigeaegselt,“ sõnas Parras. Ta lisas, et pakiautomaate täidetakse mitu korda päevas ja vabanenud kapid täidetakse kohe uute pakkidega. Kvaliteedi tagamiseks ongi kõige olulisem, et kliendid oma pakkidele kiiresti järele tuleksid, sest seda kiiremini saab vabanenud kappi panna järgmise kliendi olulise paki.

Pakiautomaadid kaubanduskeskustes ja toidupoodides avatud

Smartposti pakiautomaadid on jätkuvalt avatud nii kaubanduskeskustes kui toidupoodide juures, kuigi kaubanduskeskustes asuvad kauplused on valdavalt suletud. „Nakkusohu minimeerimiseks kasutame jätkuvalt erinevaid turvameetmeid nii pakkide kullerveol kui pakiautomaatide kasutamisel. Kõik meie töötajad desinfitseerivad regulaarselt käsi enne ja pärast pakkidega kokkupuudet, kullerid kannavad maske ja samuti oleme tihendanud pakiautomaatide puhastusgraafikuid,“ sõnas Parras. Samuti on kaubanduskeskuste sissepääsude juures olemas desinfitseerijad, millega iga klient saab käed enne ja pärast pakitoiminguid puhastada. Ühtlasi saavad kliendid toimingute tegemisel kasutada kindaid.

Pakkide saatmise kiirendamiseks soovitab ettevõte eelvormistada pakk Smartposti iseteeninduses my.smartpost.ee. „Paki saatmisel soovitame teha tellimus iseteeninduses ehk sisestada vajalikud saaja ja saatja andmed ning sooritada makse. Seejärel suunduda lähima pakiautomaadi juurde, kus tuleb vaid pakk pakiautomaati asetada,“ sõnas Parras, lisades, et uuemates valgetes pakiautomaatides kohapeal saadetise vormistamise võimalust enam polegi.

Samuti saab iseteeninduses määrata pakiautomaatide eelistused paki vastuvõtmisel ehk kui lähim pakiautomaat on parasjagu täis, siis suunatakse pakk järgmisesse soovitud pakiautomaati.

Itella Estonia pakiveo äriüksuse juht rõhutas, et paki tellimisel tasub jälgida, kuidas võivad temperatuurimuutused ja niiskus mõjutada toote kvaliteeti. „Näiteks tasub talveperioodil olla ettevaatlik külmakraadidega, mis võivad põhjustada toote kvaliteedi langemise kuni selle kasutuskõlbmatumaks muutmiseni. Elektroonika, ilutoodete ja ravimite puhul soovitame kindlasti eelistada siseruumides asuvaid pakiautomaate,“ selgitas Parras.


Veel uudiseid