Registreeritud kasutaja eelised pakkide tellimisel välismaalt

Välismaa e-poest kaupade ostmise puhul jõuavad pakid Eestisse mitmel erineval moel.  Pakke tellides tasub jälgida, milliseid kohaletoimetamise viise pakutakse. Üldjuhul eristatakse variandid tarnekiiruse – või viisi järgi – Standard, Express või päevade arvu järgi. Samuti tuuakse enamasti välja, kuidas pakk kohale toimetatakse ning kes on teenusepakkuja. Samas võib e-pood tarneteostajat mitte kuvada ja pakk võib jõuda sihtkohta erinevate teenusepakkujate kaudu. Näiteks, kui teenusepakkujaks on DHL ning pakk tellitakse standard kohaletoimetamisteenusega, siis on sageli on selle paki kohaletoimetajaks Eestis Smartpost Itella.

Väga oluline on pakki tellides sisestada oma andmed korrektselt ja ühtses formaadis. Sellest võib paljuski oleneda paki kohalejõudmise kiirus Sinuni. Telefoninumber on ilmtingimata vajalik paki suunamiseks pakiautomaati ning selleks, et kullerfirma saaks saajat teavitada paki kohaletoimetamise ajast või leppida kokku uut aega paki saamiseks.

Smartpost Itella iseteeninduskeskkonnas, mille kasutajaks igaüks saab registreeruda, on kasutajatel võimalik määrata eelistatud pakiautomaadid, kuhu pakk saadetakse. Ole veendunud, et iseteeninduskeskkonnas on Sinu andmed korrektsed, eelkõige telefoninumber, sest paljudel juhtudel suunatakse pakid just saaja telefoninumbri vastu seal märgitud eelistatud pakiautomaati.

Pakid, mille täpset sihtkohta ei ole olnud võimalik poes ise valida, suunatakse my.smartpost.ee keskkonnas Sinu telefoninumbriga seotud ühte eelistatud pakiautomaatidest.


Veel uudiseid