Palun uuenda oma veebilehitseja

Näib, et teie brauserit enam ei toetata. Turvalise ja parema sirvimiskogemuse saamiseks värskendage oma brauserit.


Palun, kasutage ühte neist brauseritest:

ItellaItella

Home Parcel Rootsi ja Taani teenusetingimused kuni 07.07.2024

Info ja abi
Home Parcel Rootsi ja Taani teenusetingimused kuni 07.07.2024
Kategooria: Lepingud & tingimused

Home Parcel on ärikliendilt erakliendile kulleriga saatmise teenus Rootsis ja Taanis.  

Teenuse kasutamiseks võtke ühendust Itella Estonia müügiosakonnaga e-posti aadressil sales.estonia@itella.com.
Tellimused saate esitada iseteeninduses Smartship või läbi e-poe liidestuse, valides saatmiseks teenus Home Parcel (International) ja tagastusteks teenus Customer Return.

Home Parcel paki lubatud kaal ja mõõtmed

kaalpikkus laius kõrgus 
Min100 g23 cm23 cm1 cm
kaalmõõtmed
Max 35 kg Pikim külg 200 cm ning max vööümbermõõt (1x pikim külg + 2x laius + 2x kõrgus) 300 cm

Saadetisi, mille kaal on alla 20 kg ning pikkus alla 150 cm, on võimalik suunata ka pakipunkti.

Teenuse kirjeldus 

Äriklientidel on võimalik Home Parcel saadetisi vastavalt saadetise mõõtmetele Itellale üle anda läbi pakiautomaadi, kasutades selleks personaalset uksekoodi või esitada tellimus kulleriga korjeks e-posti aadressil kuller@itella.com 

Teenuse Home Parcel saadetised toimetatakse Rootsis ja Taanis aadressikaardil olevale erakliendi aadressile.  

Saadetise kohaletoimetamine toimub tööpäevadel kell 8-17. Pärast ebaõnnestunud katset viiakse saadetis lähimasse pakipunkti, kus saadetist hoiustatakse 14 päeva, mille järel saadetakse pakk tagasi saatjale.  

Saadetise üleandmisel Rootsis allkirja ei küsita. Taanis toimub saadetise üleandmine allkirja vastu või on ka võimalik jätta saadetis ukse juurde ilma allkirjata. 

Sihtriigid ja tarneaeg 

Sihtriik Eeldatatav tarneaeg 
Rootsi3-6
Taani3-5

Tarneaeg on kuvatud tööpäevades (E-R).       

Tarneajad on eeldatavad ning ei sisalda ajalist lubadust.                

Kui pealekorje toimub väljaspool Tallinna, lisandub tarneajale 1 päev.  

Lisateenused  

Lisateenused  Teenuse kirjeldus 
Maksja ja saatja erinevad Teenust saab kasutada juhul, kui näiteks kauba saaja maksab transpordi eest. Maksjal peab olema Posti või Itella kliendinumber.  
Isikutuvastusteenus/ID-check Saaja isikusamasuse tuvastamine isikut tõendava dokumendi alusel.
Allikiri Saadetise üleandmine ainult vastuvõtja allkirja vastu* 

*Teenus on saadaval ainult Rootsis 

Tagastamine 

Saadetise tagastamiseks on võimalik kasutada teenust Customer Return. Vastavalt saadetise mõõtudele saab saadetisi saata läbi pakipunktide.   

Kui tagastatav saadetis on suurem pakipuntides lubatud saadetise kaalust ja mõõtmetest –  20 kg ja/või 150 x 60 x 60 cm, siis on vajalik tagastatavale saadetisele lisada ülemõõdulise saadetise lisateenus.  

Ülemõõdulise saadetise tagastamine Rootsis – tagastus vajalik enne kliendiga kokku leppida ning see järel vormistada tagastuse pakikaart. Tagastuskaardi vormistamisega vormistatakse automaatselt ka kulleriga korje, mille aeg lepitakse kliendiga eraldi kokku 

Ülemõõdulise saadetise tagastamine Taanis – tagastuse pakikaardi võib saadetisega kaasa anda ning selle alusel saab klient Bring Taani klienditeenindusest korje tellida. 

Tingimused 

  • Saadetise väärtus koos käibemaksuga (KM) ei tohi ületada 1000 EUR.
  • Pakendamine – kaubad peavad olema pakendatud vastavalt paki sisu eripärale. Pakendamise tingimustega on võimalik tutvuda siin
  • Itella Estonia OÜ poolt kohalduvate üld- ja tarnetingimuste ning pakendamise nõuete, keelatud saadetiste, Itella vastutuse ning muu infoga saate tutvuda siin.  
  • Ohtlikke kaupu ning erimõõdulisi saadetisi, mis jäävad PickUP Parcel standarditest välja, antud teenusega transportida võimalik ei ole. 
  • Tellimuste tegemine: Tellimused vormistatakse Smartshipis valides teenuseks Home Parcel (International) ja tagastusteks teenuse Customer Return, seejärel kaubad sildistatakse saatja poolt Smartshipist saadud siltidega.  
  • Tellimuste osas abi saamiseks või muudes transpordiga seotud küsimustes palume pöörduda klienditeeninduse poole: ariklient@smartpost.ee.