Paki lubatud kaal ja mõõtmed
Min kaal 100 g | Max kaal 31,5 kg |
Min pikkus 15 cm | Max pikkus 120 cm |
Min laius 11 cm | Max laius 60 cm |
Min kõrgus 1 cm | Max kõrgus 60 cm |
Tellimuste vormistamine
Tellimused tuleb vormistada iseteeninduskeskkonnas SmartShip, valides teenuseks Posti – Parcel Connect Baltics. Tagastustellimuste vormistamisel tuleb valida teenuseks Posti – Parcel Return Connect.
Lisaks võimaldab Itella tellimuste esitamist ka automaatse andmevahetuse teel.
Pakkide üleandmine Itellale
Pakkide üleandmiseks on 3 erinevat võimalust:
Pakiautomaat: Pakid on võimalik üle anda Eesti sinistest pakiautomaatidest personaalse uksekoodi alusel.
Kuller: Esitades tellimusi iseteeninduskeskkonnas SmartShip, tuleb kulleriga korjeks aktiveerida valik „Telli pealekorje“.
Pealekorje tellimiseks e-kirja teel tuleb saata vastavasisuline tellimus aadressile kuller@itella.com, märkides pealkirjaks „Parcel Connect korje.“
Tellimuses tuleb välja tuua ettevõtte nimi, täpne aadress, telefoni number, pakkide eeldatav kogus ning eelistatud pealekorje ajavahemik, mis peab olema vähemalt 2 tundi.
Itella teostab korjeid E–R. Tellimuse esitamise aeg sama päeva korjeks Tallinnast ja Tallinna lähiümbrusest (~10 km) on hiljemalt kell 12.00. Hiljem saabunud tellimuste korjed ning korjed väljaspool Tallinnat või selle lähiümbrust toimuvad järgneval tööpäeval või võimalusel tellimuse esitamise päeval (tööpäeval).
Kauba toomine Itella terminali: Jälgimäe tee 13 B, Tänassilma küla, 76406 Saku vald, Harjumaa (laadimisava nr 61B, haagisega/tagaluukautoga laadimisavad nr 63 – 64) E–R kell 09.00 – 17.00.
Kohaletoimetamine
Parcel Connect saadetised toimetatakse kulleriga aadressile.
Tarne ebaõnnestumisel toimetatakse pakk sihtriigis olevasse väljastuspunkti või terminali ning saajale saadetakse sellekohane teade.
Saadetist hoiustatakse sihtriigis 14 päeva, mille järel saadetakse pakk tagasi saatjale. Tagastatud pakkide eest esitatakse veoarve transpordi tellijale.
Hoiutähtaega pikendada ei ole võimalik.
Tagastamine
Saadetist on võimalik tagastada, kasutades selleks pakiga kaasa pandud tagastuspakikaarti või pöördudes saatja poole, kes saab tagastuspakikaardi paki saajale edastada.
Saadetise tagastamiseks tuleb kasutada teenust Parcel Return Connect.
Pakki on võimalik tagastada pakipunktist või pöördudes paki kohale toimetanud kullerfirma poole.
Lisateenused
Lisateenused | Teenuse kirjeldus |
Maksja ja saatja erinevad | Maksja peab omama Posti või Itella kliendinumbrit. |
Ülemõõduline pakk | Antud lisateenus võimaldab saata ülemõõdulist pakki, mille maksimaalsed mõõtmed on 200 x 120 x 80 cm ning vööümbermõõt kuni 360 cm (vööümbermõõt = pikim külg + 2 x laius + 2 x kõrgus). |
Sihtriigid ja tarneaeg
Sihtriik | Eeldatav tarneaeg tööpäevades (E–R) |
Poola | 4–5 |
Belgia, Holland, Luksemburg, Saksamaa ja Tšehhi | 5–6 |
Austria, Horvaatia, Slovakkia, Sloveenia ja Ungari | 5–7 |
Bulgaaria, Hispaania* ja Portugal | 6–8 |
* Hispaania puhul v.a Kanaari saared (35xxx & 38xxx), Ceuta (51xxx) ja Melilla (52xxx) piirkonnad.
Lisaküsimuste korral ja tellimuste tühistamiseks palume pöörduda klienditeeninduse poole aadressil ariklient@smartpost.ee.
Tingimused
Itella Estonia OÜ poolt kohalduvate üld- ja tarnetingimustega, keelatud saadetiste, Itella vastutuse ning muu infoga saate tutvuda siin.
Pakendamise tingimustega on võimalik tutvuda siin.
Itella Estonia OÜ-lt teenuse tellimisel kinnitate, et olete tingimustega tutvunud ning kohustute neid täitma.
Itella Estonia OÜ-l on õigus hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse ja konkurentsivõimelisuse tagamise eesmärgil, teavitades sellest klienti vähemalt 30 (kolmkümmend) kalendripäeva ette.