Smartpost Itella pakiveoteenused on kiire ja efektiivne viis, et jõuda oma partnerite ja/või klientideni.
Smartpost paki lubatud kaal ja mõõtmed
Kapi suurus | Paki maksimaalne kõrgus (cm) | Paki maksimaalne laius (cm) | Paki maksimaalne sügavus (cm) | Paki maksimaalne kaal (kg) |
XS | 5 | 36 | 45 | 5 |
S | 12 | 36 | 60 | 35 |
M | 20 | 36 | 60 | 35 |
L | 34 | 36 | 60 | 35 |
XL | 60 | 36 | 60 | 35 |
Minimaalsed mõõtmed | Paki minimaalne kõrgus (cm) | Paki minimaalne laius (cm) | Paki minimaalne sügavus (cm) | Paki minimaalne kaal (g) |
1 cm | 15 cm | 15 cm | 100g |
Tellimuste vormistamine
Tellimused tuleb vormistada Smartposti iseteeninduses või automaatse andmevahetuse teel.
Tellimuste tühistamiseks, muutmiseks, abi saamiseks või muude transpordiga seotud küsimustes palume pöörduda klienditeeninduse poole aadressil ariklient@smartpost.ee.
Pakkide üleandmine
Pakkide üleandmiseks on 3 erinevat võimalust:
Pakiautomaat. Pakid on võimalik üle anda Eesti sinistest pakiautomaatidest personaalse uksekoodi alusel.
Kuller. Pealekorje tellimiseks tuleb esitada korje tellimus Smartposti iseteeninduses my.smartpost.ee. Pealekorje tellimiseks e-kirja teel tuleb saata vastavasisuline tellimus aadressile kuller@itella.com. Tellimuses tuleb välja tuua ettevõtte nimi, täpne aadress, telefoni number, pakkide eeldatav kogus ning eelistatud pealekorje ajavahemik, mis peab olema vähemalt 2 tundi.
Itella teostab korjeid E–R. Tellimuse esitamise aeg sama päeva korjeks Tallinnast ja Tallinna lähiümbrusest (~10km) on hiljemalt kell 12.00. Hiljem saabunud tellimuste korjed ning korjed väljaspool Tallinnat toimuvad järgneval tööpäeval või võimalusel tellimuse esitamise päeval (tööpäeval).
Kauba toomine Itella terminali: Jälgimäe tee 13 B, Tänassilma küla, 76406 Saku vald, Harjumaa (laadimisava nr 61B, haagisega/tagaluukautoga laadimisavad nr 63 – 64) E–R kell 09.00 – 17.00.
Kohaletoimetamine
Smartpost pakiautomaadi teenus on klientidele kättesaadav 7 päeval nädalas (E-P). Kõik pakiautomaadid ja pakipunktid asuvad siseruumides, pakid on ilmastikumõjude eest turvaliselt kaitstud. Pakiautomaatide asukohad ja lahtiolekuajad on leitavad siit.
Paki lähtekohaks on pakiautomaat Eesti Vabariigis ning pakk toimetatakse saajale sihtkoha pakiautomaati, pakipunkti või postkontorisse. Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Sõnum sisaldab pakiautomaadi kapi avamiseks vajalikku uksekoodi ning hoiuaega. Paki hoiuaeg pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva. Paki suuruse määramine toimub saadetava paki kõrgus x laius x sügavus mõõtude järgi. Kokku eristatakse 5 (viis) erinevat suurust (XS, S, M, L, XL). Saadetavate pakkide mõõtmine toimub sorteerimiskeskuses ja saatekulu arvutatakse sorteerimiskeskuses määratud suuruse järgi.
Tagastamine
Igal ärikliendil on võimalik lisada oma teenuste hulka paki tagastusteenus. Selleks tuleb aktiveerida tagastusteenus kokkuleppel Itella Estonia OÜga.
Tagastusteenusega on lõppkliendil võimalik internetipoest või kataloogist tellitud kaup pakiautomaadist paki kättesaamisest 14 päeva jooksul saatjale tasuta tagastada.
Tagastusteenuse aktiveerimiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega telefonil +372 607 7000 või e-posti teel ariklient@smartpost.ee.
Pakk, mida ei ole hoiuaja jooksul saaja poolt vastu võetud või mille tarne on ebaõnnestunud, tagastatakse saatjale saatja poolt tagastusteks määratud sihtkohta.
Lisateenused
Lisateenused | Teenuse kirjeldus |
Lunamakse teenus | Saaja tasub Saadetises oleva kauba eest kauba kättesaamisel pakiautomaadi juures pangakaardiga. Saatja tasub lunasaadetise saatekulu ja lunatasu lisateenuse eest. Itella kannab lunasumma üle Saatja poolt määratud arvelduskontole. |
Saaja tuvastamine ID-kaardiga või vanuse kontroll | ID-kaardiga Saadetise Saaja isiku tuvastamise puhul on vajalik teada Saaja isikukoodi, mis tuleb tellimuse juurde märkida tellimust esitades. ID-kaardi alusel saab pakiautomaadist Saadetise kätte ainult see isik, kelle isikukood märgitakse tellimusse. Vanusekontrolli puhul kontrollitakse enne Saadetise väljastamist ID-kaardi alusel Saaja vanust. Saadetise saab kätte ajavahemikus kell 10.00-22.00. |
Saadetise väljastusteade SMS-ga | Saaja poolt paki pakiautomaadist välja võtmisel saadetakse saatjale SMS-teade. |
Saadetise väljastusteade e-kirjaga | Saaja poolt paki pakiautomaadist välja võtmisel saadetakse saatjale e-mailile teade. |
SmartEXPRESS | 4 päeval nädalas (T–R) jõuavad Saadetised sihtkoha pakiautomaati samal päeval. Samal päeval sihtkohta toimetamise eelduseks on, et EXPRESS Saadetised jõuavad Itella terminali hiljemalt kell 13.00. Riigipühadel samal päeval kättetoimetamist ei teostata. |
Saadetise ümbersuunamine | Ärikliendi (saatja) soovil on võimalik pakki ümber suunata saaja poolt valitud teise sihtpunkti. |
Sihtriigid ja tarneaeg
Pakiautomaate ja pakipunkte teenindatakse (tühjendatakse/täidetakse) Eestis 7 päeva nädalas.
Eestis pakk on kättesaadav saajale vastavalt saadetiste liikumise graafikule, mis on leitav siin
Eeldatavad tarneajad sihtriigiti:
Sihtriik | Eeldatav tarneaeg tööpäevades (E–R) |
Eesti | 1* |
Soome | 2–5** |
Läti | 1-3 |
Leedu | 1-3 |
*Paki transport pakiautomaati või pakipunkti toimub järgmisel päeval peale paki jõudmist Itella terminali (v.a. riiklikud pühad).
**Pakkide liikumise kiirus Helsingi piirkonda on 2–3 tööpäeva ja mujale Soome 3–5 tööpäeva.
Tingimused
Itella Estonia OÜ poolt kohalduvate üld- ja tarnetingimustega, keelatud saadetiste, Itella vastutuse ning muu infoga saate tutvuda siin.
Pakendamise tingimustega on võimalik tutvuda siin.
Itella Estonia OÜ-lt teenuse tellimisel kinnitate, et olete tingimustega tutvunud ning kohustute neid täitma.
Lisaküsimuste korral palume pöörduda ärikliendi klienditeeninduse poole aadressil ariklient@smartpost.ee.