Lõpetame paberkirjade saatmise tarnekatsete kohta
Alates 22.08.2024 ei saada Smartpost enam kulleriringi ebaõnnestunud tarnete kohta paberkirju aadressile, mis tellimusel märgitud. Seni saatsime paberkirju juhul, kui kulleril ei õnnestunud pakki saajale üle anda ning saaja telefoninumber või meiliaadress puudus.
Tähelepanelik tuleks olla klientidel, kes tellivad pakke Saksamaalt. Nimelt Saksamaa seadusandlus ei luba postiettevõtetel kliendi kontaktandmeid, näiteks telefoninumbrit või e-maili aadressi, kolmandatele osapooltele edastada. Seetõttu jõuab mõne Saksamaalt saadetud paki puhul meieni ainult saaja aadress, kuid mitte muid kontaktandmeid.
Soovitame klientidel, kes ootavad pakki, jälgida saadetise teekonda Smartposti veebilehel. Saadetise jälgimise lehel on näha ka tarnekatse: kui kuller on paki aadressile toonud, aga saajat ei ole näiteks kodus olnud. Peale tarnekatset läheb pakk tagasi Smartposti sorteerimiskeskusesse, kus hoiame seda kuni 14 päeva. Seejärel saadetakse pakk tagasi paki saatjale. Kui paki tellija näeb, et pakk on peale tarnekatset tagasi sorteerimiskeskusesse saadetud, tuleks tal kohe meie klienditeenindusega ühendust võtta, et kokku leppida, kuidas ta paki kätte saaks.
Veel uudiseid
-
Smartposti Baltikumi suurimas sorteerimiskeskuses peeti sarikapidu
Tähistasime 1. novembril Rae vallas uue sorteerimiskeskuse sarikapidu – tähtsat…
Loe edasi -
Smartpost Itella läheb üle kaubamärgile SmartPosti
Smartpost Itella, mis kuulub Soome Posti gruppi, võtab 2025. aasta…
Loe edasi -
Sõbra ja Aardla pakiautomaadi kolimine
26.-28.08 toimub Tartu Aardla Selveri pakiautomaadi kolimine suuremale pinnale ning…
Loe edasi -
Info seoses 2022. aastal toimunud andmelekkega
Novembris 2022 sai Itella Estonia OÜ Riigi Infosüsteemide Ametilt teate…
Loe edasi