Erakliendipakkide saatmine Euroopasse ajutiselt peatatud
Anname teada, et oleme ajutiselt peatanud eraklientidel pakkide saatmise võimaluse Euroopasse – iseteenindust eteenindus.smartpost.ee ei ole praegu võimalik kasutada. Võimalikust olukorra muutusest teavitame täiendavalt. Soome ja Baltikumi saab pakke saata iseteeninduskeskkonnast my.smartpost.ee, mis töötab tavapäraselt.
Samuti anname teada, et veebileht smartpost.ee ei tööta hetkel, kõik ettevõtet ja teenuseid puudutav info on leitav veebilehelt itella.ee.
Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast!
Veel uudiseid
-
Smartposti Baltikumi suurimas sorteerimiskeskuses peeti sarikapidu
Tähistasime 1. novembril Rae vallas uue sorteerimiskeskuse sarikapidu – tähtsat…
Loe edasi -
Smartpost Itella läheb üle kaubamärgile SmartPosti
Smartpost Itella, mis kuulub Soome Posti gruppi, võtab 2025. aasta…
Loe edasi -
Sõbra ja Aardla pakiautomaadi kolimine
26.-28.08 toimub Tartu Aardla Selveri pakiautomaadi kolimine suuremale pinnale ning…
Loe edasi -
Info seoses 2022. aastal toimunud andmelekkega
Novembris 2022 sai Itella Estonia OÜ Riigi Infosüsteemide Ametilt teate…
Loe edasi