Smartpost Itella läheb üle kaubamärgile SmartPosti

Smartpost Itella, mis kuulub Soome Posti gruppi, võtab 2025. aasta esimeses pooles kasutusele uue kaubamärgi SmartPosti, loobudes senisest Itella nimest ning liikudes veelgi lähemale oma emafirmale Posti Grupile. Üleminek SmartPosti brändinimele toimub kõigis kolmes Balti riigis. Lisaks kaubamärgi muutusele toob ettevõte sellel sügisel turule ka esimesed välipakiautomaadid. 

Posti on üks juhtivaid  logistikaettevõtteid Soomes, Rootsis ja Baltikumis, mis pakub lisaks pakiautomaatide teenusele maanteetransporti, laologistika täisteenust, kuller- ja ekspressveoteenust. Ettevõte annab riikides, kus tegutsetakse, tööd ligikaudu 17 000 inimesele.

„Pakume oma klientidele usaldusväärset ja kiiret logistilist väärtusahelat, mis jõuab miljonite ettevõtjate ja tarbijateni,“ ütles Smartpost Itella Balti riikide juht Gediminas Mickus.  „Soovime tegutseda selgelt ja järjepidevalt kõikjal piirkondades, mistõttu oleme otsustanud kasutada ühtset Posti kaubamärki nii Põhja- kui Baltimaades. Baltikumis SmartPosti ning Rootsis Posti nime all. Oleme tegutsemismudeleid ühtlustades ja korrastades juba pikka aega ehitanud ühtset Postit. See muudatus aitab meil olla selgem ja arusaadavam nii ettevõtte siseselt kui ka klientidele,“ lisas ta.

Ühtse Posti brändi all tegutsemine aitab Mickuse sõnul tugevdada ettevõtte kuvandit mitmekülgse ja tugeva logistikapartnerina. “Posti strateegilise kasvu fookus on Rootsis ja Baltikumis ning ühtne kaubamärk toetab meie ambitsioone nendel turgudel järgnevatel aastatel,“ rõhutas Mickus. 

Brändimuudatus viiakse ellu 2025. aasta alguses. Sel suvel Rae vallas alanud Smartpost Itella uue sorteerimiskeskuse ehitusega jõutakse samuti lõpule 2025. aasta alguses. Uus sorteerimiskeskus, mille investeeringu suurus on ligikaudu 14 miljonit eurot, saab olema kõige suurem Posti sorteerimiskeskus Baltikumis. 

„Uue sorteerimiskeskuse ehituse valmimine toimub sümboolselt samal ajal, mil läheme üle kaubamärgile SmartPosti. Meie eesmärk on jätkuvalt säilitada turu kvaliteediliidri positsioon ning reageerida operatiivselt turudünaamika muutustele, mida täna kujundab e-kaubanduse kasv,” selgitas Mickus. 

Selleks et suurendada klientide mugavust, hakkab ettevõte sel sügisel paigaldama uusi õues asuvaid pakiautomaate, mis võimaldavad kaupu tellida ja kätte saada ööpäevaringselt.

Üleminek Posti nimele algab Eestis uue aasta esimeses pooles. „See muudatus annab meile selge eelise turul ja tugevdab meie positsiooni logistikasektoris, aidates meil paremini vastata klientide vajadustele ja ootustele,” lisas Gediminas Mickus.


Veel uudiseid