5 põhjust, miks saata pakke iseteenindusest

Esimene põhjus on mugav kasutajakogemus nii nutitelefonis kui ka arvutis. Pole kasu keskkonnast, mis arvutis jookseb ladusalt, aga mobiilis mitte.

Teine põhjus on võimalus vormistada mitu pakki korraga (kasutades otse Excelist info üleslaadimist, kui tahad aega veelgi säästa) ja nende eest ka tasuda. See on eriti kasulik näiteks väiketootjatele, kes saadavad automaatide kaudu kaupa laiali üle Eesti. Automaadi ekraani juures toksides võtaks see protsess aega mitme paki puhul mõnikord üle 10 minuti. Iseteeninduses ei saa häirida kedagi ning pärast pakkide eest tasumist saab pakkide saatja mitu uksekoodi, mis kehtivad 30 päeva. Mine omal valitud ajal kohale ja tee kiirelt toimetused ära nagu naksti, pidades silmas meelespead “Ühes kapis üks pakk, olgugi väikses pakis vaid üks juukselakk”.

Kolmas põhjus on lemmikasukohtade seadistamine. Iseteeninduses saab valida kolm automaati paki kättesaamiseks – neid kasutab Itella juhul, kui on vaja kätte toimetada näiteks rahvusvaheline pakk, vältides kulleri järele ootamist. NB! Eriti oluliseks muutuvad need kolm lemmikautomaati näiteks talvel, mil eestlased tellivad Hiinast palju kaupa.
Heas asukohas olevad pakiautomaadid on sageli üle koormatud jõulude ajal, aga seadistatud eelistuste tõttu teeb Itella kliendile vajadusel ettepaneku viia pakk teise lemmikasukohta.

Neljas ja viies põhjus on saadetise mugav jälgimine ja iseteeninduskeskkonna andmete hoiustamine. Kui oled korra oma andmed kirja pannud, hakkab veebileht sulle vaikimisi neid pakkuma. Lisaks leiad iseteenindusest ülevaate varasematest tellimustest ja saad kapi suurust vahetada, kui kahtlustad, et pakk ei mahu eelmääratud kappi ära.

Kui need viis põhjust ei kõneta, ei keela keegi jätkata vanaviisi. Uus iseteeninduskeskkond ootab tublisid ja laisku inimesi oma rüppe veebiaadressil my.smartpost.ee.


Veel pakkumisi